Dotknąć, zobaczyć, poczuć, zainspirować się i stworzyć piękne i niepowtarzalne wnętrze. Dobrze zmapowane potrzeby projektantów i architektów skutkują rozwojem takich miejsc jak wrocławski showroom Arcdeko. Pod koniec lipca uroczyście otwarto tu nową przestrzeń ekspozycyjną, wzbogacając tym samym ofertę showroomu.

Showroom wrocławskiej firmy ARCDEKO – jak mówią sami właściciele – został stworzony i zaprojektowany z myślą o architektach wnętrz, jako przestrzeń inspiracji i miejsce pracy. „Współpraca z projektantami to dla nas duża przyjemność, ale i wyzwanie. Gdy cztery lata temu otwieraliśmy to miejsce wiedzieliśmy, że chcemy aby oferowane przez nas produkty jak najcelniej trafiały w potrzeby i gusta naszych klientów i partnerów. Otwarcie nowej powierzchni ekspozycyjnej jest odpowiedzią na ich rosnące potrzeby i wymagania.”– mówił Maciej Arciszewski, współwłaściciel firmy.

W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości, wyselekcjonowane produkty do aranżacji i wykończenia, zarówno prywatnych mieszkań i apartamentów, jak i przestrzeni komercyjnych. 

Dzięki otwarciu nowej powierzchni i stworzeniu tam nietypowej ekspozycji, asortyment uzupełniony został o farby oraz podłogi drewniane.

Ralston to eksportowa marka największego niezależnego holenderskiego producenta farb – firmy Van Wijhe Verf. To wielopokoleniowa firma rodzinna, która od zawsze przykłada dużą wagę do jakości oferowanych przez siebie produktów. – Tym, na czym wyjątkowo mocno skupiamy się od kilku lat jest ekologia. Obecnie proces produkcji farb Ralston został oparty na innowacyjnej biotechnologii, która została opracowana z myślą o sprostaniu najbardziej rygorystycznym wymogom dyrektyw Unii Europejskiej czy też organizacji ekologicznych w zakresie emisji zanieczyszczeń. – mówił Mariusz Kruszyński, menadżer sprzedaży na Europę Wschodnią.

Do tej pory wrocławski showroom ARCDEKO w swojej ofercie miał szeroki wachlarz deseni i kolorów podłóg winylowych. Z otwarciem nowej strefy asortyment powiększono również o podłogi drewniane rodzinnej firmy Jawor Parkiet.”Pracujemy głównie na dębie i jego wariacjach. Tym co nas charakteryzuje jest szeroka paleta kolorów, w których proponujemy nasze podłogi. W ofercie mamy zarówno parkiet klasyczny i deski. Oraz bardzo ciekawą kolekcję Design Experience, która dzięki ujednoliconemu wymiarowi poszczególnych elementów, umożliwia stworzenie dowolnych wzorów, jak np. jodła klasyczna, kwadraty czy drabinki.” – mówił Grzegorz Dołęgowski z firmy Jawor Parkiet.


Podczas wydarzenia ogłoszono również wyniki konkursu zorganizowanego przez Homebook.pl oraz ARCDEKO, do którego zaproszono współpracujących z shworoomem projektantów i architektów. Ich zadaniem było przesłanie prezentacji zaaranżowanego przez siebie wnętrza. Zwycięzca otrzymał bon o wartości 15 tysięcy złotych na reklamę w serwisie. Najlepszy projekt przedstawiło Formea Studio. Jury konkursu wyróżniło również pracownie Lemur Architekci, Klapińska i Troomono.

Dodatkowe emocje zagwarantował Mercedes Benz Duda Cars Wrocław, który wśród zaproszonych gości rozlosował Mercedesa na weekend. Podczas wydarzenia o dobre nastroje zadbały również dolnośląskie Winnice Jaworek, które raczyły gości przepysznym winem, a o pozytywną i “roślinną” atmosferę zadbał Nature Concept.